marți, 3 august 2010

RAZBOIUL STELELOR

                                                      RAZBOIUL STELELOR
                                                          JURNAL DE BORD
                                                             Anul VI ziua 182

      Galaxia rosie din Calea Lactee si cea galbena dintr-o constelatie mai indepartata ma macina cumplit facandu-ma zi de zi tot mai slab mai vulnerabil.Parte a echipajului simte asta,vrand parca sa se asmuta asupra mea reamintindu-mi permanent de datoriile acumulate in ultima batalie de pe planeta Pamant,cea pe care am cucerit-o cu greu cu ajutorul armei psihologice inventate de mine:Dezbinatorum.
     Datoriile acumulate pentru moftul fiicei mele de a fi membru Parlamentul Stelar,ma apasa si ele si ma fac sa ma gandesc daca nu era mai bine daca o lasam sa se hraneasca pe Terra la compania de lumina Lux-tenum.Imi aprind o tigara si incerc sa uit de toate in compania unui intaritor scotian si a ispitei blonde care imi reaminteste si ea de faptul ca i-am promis postul de secund-sef.Nu va fi o problema sa scap de actualul secund si de o parte din ofiterii de pe nava atata timp cat am in bazinul meu o gramada de puiet gata sa-mi asculte ordinele.Voi folosi din nou praf stelar pentru a orbi inca odata cei 5 milioane de supusi care m-au numit la mansa navei,aratand cu degetul spre capitanii Videanum,Berceanum si Blagorum,numindu-i verigile slabe ale lantului galactic,verigi care timp de 6 ani au tot umblat pe la carma navei in timp ce eu ma faceam ca nu-i vad.Voi iesi in fata poporului purtand din nou fesul minune de la Mihailesti,cizmele miracol de la Saucesti si voi poza din nou in chipul lui Moise dand poporului sa bea apa uitarii,aratandu-le ca adevaratii vinovati sunt altii,si atunci cand poporul se va satura de gargara mea le voi spune ca vinovati sunt toti de la Zamolxe incoace dar in niciun caz Eu!
     Le voi arata supusilor ca nu exista decat o singura directie de navigare,ca toti cei care indraznesc sa gandeasca la mai bine se inseala,eu fiind unicul care cunoaste calea de urmat spre o lume perfecta.Imi voi calibra discursul cand pe stanga cand pe dreapta,voi folosi cuvinte potrivite pentru a atrage cat mai multi supusi,voi rosti fraze elaborate de psihologi priceputi in arta disimularii si voi lansa idei marete referitoare la dreptatea sociala,important fiind ca oamenii sa vada in mine unicul conducator suprem.
     Si atunci cand nu voi mai avea aghiotanti de incredere,atunci cand sodatii mei isi vor ridica caschetele de pe ochi,voi apela la arma suprema :clonarea.Voi fi prezent in tot si toate,voi face apa si pamantul dupa dorinta mea,toata Galaxia va stii atunci ca tinutul romanesc este condus de cel mai nobil conducator al tuturor timpurilor:Comandantul Basescu.Voi trece atunci la cucerirea altor spatii deoarece Planeta Pamant a fost o tinta prea usoara pentru mine fiind populata de fiinte naive,usor de pacalit.



vor urma alte pagini ale Jurnalului de bord:Cum am ajuns capitan!(anul I ziua 1)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu