marți, 5 aprilie 2011

Mi-e scârbă!

Da, mi-e scârbă, dar nu neaparat de ceea fac cei ajunsi acum prin frauda la putere, cat mai ales mi-e scârbă de ceea ce nu face pretentios numita “societate civila”.


In 2004 pretinsa “societatea civila”se dadea cu curul de pamant ca presedintele Iliescu nu este independent asa cum ii cere constitutia. Astazi mi-e scârbă sa constat ca aceiasi oameni nu au nimic de spus cand actualul ocupant al scaunului de la Cotroceni prezideaza sedinta PDL cu sefii de organizatii judetene.

In 2004 “societatea civila” se revolta impotriva traseismului politic si a “partidului stat” care prin alocarea de fonduri guvernamentale ii determina pe primarii opozitiei sa schimbe barca. Astazi mi-e scârbă ca aceiasi oameni nu mai au nimic de zis in legatura cu infiintarea partidului tradatorilor si participarea lui la “actul de guvernare” al impartirii ciolanului.

Mi-e scârbă ca aceiasi oameni care o data aveau pretentia ca promoveaza principii, nu au avut nimic de zis atunci cand un partid de stanga si-a schimbat peste noapte “principiile” si a trecut la dreapta.

In 2004 “societatea civila” se scandaliza in legatura cu fraudarea alegerilor atat prin soft cat si prin mita electorala. Astazi mi-e scârbă sa constat ca aceiasi oameni nu avut nimic de spus impotriva aceloraşi practici. Asta doar pentru ca acum au fost comise de “partea luminata” a politicii.

In 2004 “societatea civila” protesta impotriva numarului mare de ordonante de urgenta guvernamentale si diminuarea rolului parlamentului. Astazi mi-e scârbă sa constat ca aceiasi oameni nu avut nimic de spus.

Mi-e scârbă si de faptul ca pretinsa “societatea civila” nu zice nimic impotriva politizarii Curtii Constitutionale a Romaniei si transformarea ei in a treia camera a parlamentului.

In 2004 “societatea civila” era scandalizata de controlul presei prin intermediul contractelor de publicitate facute pe bani de la buget. Astazi mai exista o singura televiziune care critica puterea si nu mai pare nimic in neregula. Mi-e scârbă.

Mi-e scârbă si de sindicatul ziaristilor care a protestat cand la ziarul Adevarul patronul a intervenit in “politica editoriala” iar acum nu au avut nimic de spus cand o emisiune a fost inchisa peste noapte de “managerul statiei” fara nici o explicatie.

Si mai mult mi-e scârbă ca acum cei care fac marlanii nici macar nu se mai obsesc sa incerce sa ofere o justificare.

Mi-e scârbă de toate cele care o data erau blamate si astazi s-au transformat in frecventabile.

Mi-e scârbă, dar nu neaparat de propagandistii de tip Pora, macar ei isi asuma ceea ce fac si nu au pretentia de a fi ceea ce nu sunt. Dar mi-e scârbă de “propagandistii indirecti”, aia de cea mai joasa speta, care se pretind independenti si nu lauda puterea, dar cu aere “deontologice” explica manelistilor ca opozitia este de vina pentru coruptia din sistem si criza eterna in care ne aflam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu