vineri, 3 decembrie 2010

Scrisoare deschisa D-nului Primar PD-L Liviu Negoita

Ma numesc Stefan,am 34 de ani si locuiesc in sectorul 3 de mai bine de 10 ani.M-am hotarat sa va scriu cateva randuri in care sa-mi exprim multumirile dar si nemultumirile mele legate de felul in care ati decis sa administrati sectorul in mandatele Dumneavoastra.


In urma cu 6 ani am fost cu totii la vot ,locuitorii sectorului alegandu-va in functia de primar.In primii 2-3 ani s-au vazut lucruri noi,interesante ca de exemplu amenajarea spatiilor verzi,marirea numarului de parcari, spatiul public ceva mai curat,locuri de joaca pentru copii.Mi-au placut si mie ca si altora aceste lucruri si ma laudam in fata prietenilor din alte sectoare cu aceste schimbari.Nu stiam nici cat costa nici ce firme erau implicate si nici nu ma prea interesa atata timp cat aveam o imagine frumoasa atunci cand mergeam de la serviciu catre casa.

Intr-o zi insa,avand acces la internet,am gasit cateva lucruri legate de costurile si preturile “imaginilor”pe care le vizionam,fapt pentru care,in joaca,m-am hotarat sa caut date despre bugetul local al sectorului 3.Si uite asa am descoperit ca bugetul nostru este de 2-3 ori mai mare decat bugetele altor sectoare datorita contributiilor persoanelor fizice si juridice prezente in numar mult mai mare la noi.Am zis atunci ca sunt fericit ca traiesc intr-un sector asa de bogat.Dar din nou surpriza!In timp ce alte sectoare aveau datorii modeste la diverse banci private ,primaria sectorului 3 avea o datorie de vreo 80 de milioane de euro si nimeni nu zicea nimic.Am intrebat in stanga in dreapta si am auzit de multe ori:”Lasa domnule,a furat....dar a facut si pentru noi!”.Mi-am dat seama atunci ca nu vreau sa las capul in jos si sa accept aceasta constatare pentru ca m-am saturat de aceste furturi ”inocente”de ordinul milioanelor de euro.Mii de bancute si cosuri de gunoi fabricate din lemn nobil,importate la suprapret,au invadat sectorul la fiecare colt de multe ori la fiecare 5 metri,unele dintre ele in locuri nepopulate,accesorii ale locurilor de joaca pentru copii importate din Danemarca ingrasa conturile unicei si eternei firme care deruleaza contracte de peste 60 de milioane de euro in sectorul 3-AA Marketing And Managament SRL .Nu mai vorbesc de pretul gunoiului pe care-l platim cu 25% mai mult decat in alte sectoare doar pentru ca colegul dumneavoastra de partid sa sponsorizeze cum se cuvine PD-L-ul in fiecare campanie electorala.

Soiuri de pomi plantati fara studii de fezabilitate a terenului drept urmare dupa nici un an de la plantare se usuca aratandu-ne o imagine dezolanta si pot continua cu multe,multe exemple de devalizare a bugetului local.Apropos si de gradinitele din sector,stiti cat mai este spaga pentru inscrierea unui copil intr-una din ele?Va spun eu,ca din biroul de la primarie nu se vede-200 de euro.Mai veniti domnule si prin sector sa vedeti cele 20 de blocuri reabilitate termic dar si pe celelalte peste 5000 care asteapta imbunatatiri,mai ingrijiti-va si de oameni ca nu mobilierul stradal va plati intretinerea anuntata imensa pentru la iarna.Nu ne mai sugrumati cu supermarketuri conduse de straini,incurajati o retea de magazine care sa vanda si produse romanesti!

Domnule primar,eu stiu ca la alegerile locale din 2012 veti candida la Primaria Capitalei pentru ca in sectorul 3 ati falimentat bugetul,dar vreau sa stiti ca atunci cand oamenii vor realiza ce hotii ati facut pe la noi prin sector,vor striga cu totii-“Sa-ti fie rusine!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu