miercuri, 15 decembrie 2010

“Ne miscam si noi mai cu talent?”

     Pierdem teren in continuare,nu castigam NIMIC,nu gasim discursul care sa atraga,pierdem la impresia artistica in cadrul confruntarilor,n-avem curaj sa lovim in electoratul lor.Ne implicam in clinciuri bagabontesti cu expresii academice ori folosim cuvinte nepotrivite,nu atragem electoratul pasiv oferindu-i discursul,ideea,solutia pe care o asteapta de la un partid de stanga.Suntem ancorati in acelasi ocean de idei fiindu-ne frica sa exploram ceea ce le place oamenilor:lupta directa,”unu la unu” din care sa ramana doar un singur invingator,sa lovim cu placere sub centura(pentru ca ei de multe ori ne-au facut ouale ferfelita),sa-i lovim cu sete si incrancenare cu oameni care stiu sa faca asta nu cu “balerini”in ringul de box.
     Ne place sau nu,distribuitorii lor de mesaje au alta scoala.Sau alti consilieri care sunt mai bine infipti in “strada”decat ai nostri.Imi este dor de atacurile directe ale lui M.Vanghelie,de raspunsurile inteligente ale lui A.Nastase,de nonsalanta inconfundabila a lui R.Mazare.In loc sa-i promovam in aceasta lume nebuna,in care fiecare pedelist si penelist loveste in noi ca intr-un sac inovensiv,promovam bunul-simt dus la extrem,limbajul elevat si discursuri expirate.Nu voi da nume de politicieni care fac asta pentru ca am vazut ca in ultima perioada se poarta excluderile,si cred ca pot fi mai util din interior decat din exterior.Consumam prea multe minute in zeci de emisiuni fara sa transmitem mesaje noi,clare,usor de inteles.Am dezgropat “securea razboiului”doar ca sa mai stergem praful de pe ea,fara sa o folsim bagand-o adinc in electoratul lor.Mai crede cineva ca cine a votat T.B.va vota vreodata altceva?Clinicile de dezintoxicare sunt pline de oameni care dupa ce ies din ele se injecteaza din nou...asa ca despre ce vorbim???Ei ne-au violat(ca sa nu zic altfel)electoratul nostru cum au vrut,in orice pozitie...noi ce-am facut cu al lor?Nimic.Le stim electoratul,l-am identificat dar cu toate astea nu lovim in el.

     Ce-as mai da eu niste nume si ce i-as mai caracteriza un pic....Ii las insa in pace si schimb canalul ca de obicei cand ii vad ca intra intr-un meci in care,in cel mai fericit caz,rezultatul este remiza.Fac asta pentru ca nu imi place sa pierd dar sa mai stau si capra...

V-am pupat! M.S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu